Náhradní výuka

23.03.2020 12:21

Vážení rodiče,

chtěla bych po týdnu shrnou, jak funguje náhradní výuka se zadáváním úkolů přes skupinu Páťáci ZŠ Donín na WhatsAppu. Po dětech jsem chtěla, aby mi vypracované úkoly vyfotily a posílaly do 13.00 na WhatsApp, z toho důvodu, aby nezatěžovaly vás a vypracovaly je samostatně. Pokud něčemu nerozumí, tak jsem na telefonu nebo na dotaz odpovím v naší skupině. Pokud nemohou dopoledne pracovat (jdou k lékaři apod.), tak potřebuji, aby mi napsaly důvod a omluvily se s tím, že práci si dodělají. Do skupiny jsem dětem poslala i možné odkazy k procvičování. Zatím děti vypracovaná cvičení posílají, já opravuji a známkuji. Já je musím pochválit, jak to zvládají.

Pokud budete mít jakýkoliv dotaz nebo nápad, tak prosím pište nebo volejte.

Od zítřka zkusíme skupinové videohovory, kde si vysvětlíme nové učivo z českého jazyka.

Pokud chcete posílat úkoly, které jsou zadávány vašim dětem, tak mi prosím napište na mail.

Moc děkuji vám i vašim dětem za spolupráci v této situaci, která je pro všechny nová.

S pozdravem Blanka Trnková